x تبلیغات
دلایل خوابیدن باتری ماشین

دلایل خوابیدن باتری ماشین

لوازم یدکی چانگان مشهد

دلایل خوابیدن باتری ماشین

 باتری ماشین‌ها می توانند به دلایل مختلفی خوابیده یا این که تخلیه شوند.

لوازم یدکی چانگان مشهد در یدکی حقی مشهد پیروزی

برخی از دلایل شایع خوابیدن باتری ماشین عبارتند از:

شکاف‌های الکتریکی: شکاف‌های الکتریکی در باتری میتوانند باعث به خوابیدن آن شوند. این شکاف‌ها ممکن میباشد بر تاثیر سردی شدید در طی فصل‌زمستان، عدم به کارگیری مقطع وقتگیر از ماشین، یا این که دست اندرکاران دیگری که منجر ضعیف شدن باتری میشوند، به وجود آیند.
به کار گیری نامناسب: به کار گیری نامناسب برق کشی و امکانات الکترونیکی در شرایط سکوت ماشین (مانند شارژ موبایل، پر‌نور نگه‌داشتن رادیو و بقیه امکانات برقی) میتواند منجر تخلیه باتری خواهد شد و در فیض به خوابیدن آن باعث گردد.
قدمت باتری: باتری‌ها محدودیت قدمت اثر گذار دارا‌هستند و بعد از یک بازه زمانی هنگامی و به کار گیری مکرر، اقتدار شارژ آن ها کاهش مییابد. به گذر زمان فرصت، باتری ممکن میباشد نتواند به صحت شارژ گردد و در فیض خوابیدن باتری چهره دهد.
نشتی برق: نشتی برق در سیستم برق ماشین می تواند سبب تخلیه سریع باتری خواهد شد. این نشتی‌ها ممکن میباشد از سیم‌های کششی، قطعات سیستم برق یا این که امکانات برقی نامناسب مانند سیم‌های شارژ نامناسب برای باتری باشد.
آب و هوا: حالت آب و هوایی مانند سرمای شدید، گرمای شدید، رطوبت بالا و غیره میتوانند قدمت باتری را پایین تأثیر قرار داده و منجر خوابیدن آن شوند.
دلایل خوابیدن باتری ماشین

طریق رویا رویی با خوابیدن باتری ماشین
البته در صورتیکه باتری ماشین خوابید چکار کنیم؟ در حالتی‌که باتری ماشین شما خوابیده میباشد و ماشین کار کشته به پر‌نور شدن وجود ندارد، می توانید از طریق‌های ذیل برای حل این ایراد به کار گیری نمایید.

استعمال از کابل جامپ آغاز: با به کارگیری از یک کابل جامپ آغاز و یک خودرو دیگر که باتری آن به صحت فعالیت می‌نماید، میتوانید باتری ماشین خویش را شارژ نمائید. این کابل‌ها دارنده دو گیره میباشد که یک گیره به باتری خوابیده ماشین شما متصل میشود و گیره دیگر به باتری خودروی دیگری که در حالا عمل میباشد. با اتصال کابل‌ها به صدق و اجرای موتور خودروی دیگر، باتری ماشین شما شارژ می‌گردد و میتوانید آن را پر‌نور فرمایید.
به کارگیری از شارژر باتری قابل حمل: شارژرهای باتری قابل حمل می توانند در مواقع باتری خوابیده موءثر باشند. این دستگاه‌ها به باتری ماشین متصل می گردند و با به کارگیری از منبع برق فرنگی یا این که باتری دیگری، باتری خوابیده را شارژ می‌نمایند. پس از مدتی شارژ، میتوانید ماشین را پر‌نور نمایید.

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته گذشته : 14
بازدید ماه گذشته : 14
بازدید سال گذشته : 181
کل بازدید : 181